Att bli en nörd del 1

Bli överdrivet lycklig när du får hem din kurslitteratur.
Stör mig på att gubbarna inte hamnade i raka rader. Vill typ markera mellan "idag" och ":D" och lägga till ett eller två mellanslag nu i efterhand. Kommer eventuellt behöva radera hela min och Mahlets konversation enbart pga att jag inte orkar att gubbarna inte är raka. Och så hånskrattar de åt mig för att jag inte kan göra nåt åt det. Sjukt dålig stil. 
 
Nåt annat jag inte heller orkar med just nu är att plugga, trots min glädje över kurslitteraturen. Det absolut värsta med att vara ledig är när man ska igång igen efteråt. Hjärnan hänger verkligen inte med. Och denna hjärna ska alltså ta sig igenom en fyra timmars lång tenta nästa fredag. Dessutom drar vi igång ännu en kurs till veckan och jag kommer då att ha 5 kurser igång samtidigt tills data- och nätverkstentan är avklarad. En vanlig heltid brukar vara på 2 eller max 3 kurser beroende på omfattning. Jag skrattar typ åt min egen optimism när jag planerade upp min termin. Men det oooooordnar sig! Nu ska jag vålda ner näsan i min splitternya kursbok och lära mig så mycket jag bara kan om multiplexering! Eller vad det hette... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0