En tvättäkta student

Mörrnmörrn!
 
Hittills har hela min dag spenderats i tvättstugan. Praise the lord for rena underkläder! Eller så praisar jag bara mig själv. Det var ju trots allt jag som tvättade. Det värsta som finns är ekot jag brukar kunna mötas av när jag öppnar lådan, för att sedan behöva stå och välja mellan något som är 2 storlekar för smått eller 3 storlekar för stort. The fabulous life of Sandra Damgren.
 
Nej men hörrni, torsdag idag ju! Nu ska jag sätta mig ner och renskriva gårdagens elektrodesignföreläsning och programmera lite uppgifter så jag kommer in i det igen. Sen ska jag in till stan för att hämta ut mina nya följeslagare på Löplabbet innan vi har projektmöte på campus. Sen ska jag hinna hämta ut min nummerlapp till Tjejmilen också. What a day. 
Vad ska ni göra idag? Tvätta underkläder kanske? Tell meeeee så jag får nåt att läsa när jag bryter ihop mitt i allt plugg :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0