Vilken mjukstart!

Jag hälsar eder välkomna denna kalla afton och hoppas att dagen varit till förnöjsamhet.
 
Närå.
 
Jag kom nyss hem från skolan där vi suttit och krigat lite för länge med projektarbetet. Jag tror jag blir tokig snart. Vi har ju ett programmeringsgeni som inte bara kan all programmering (och då menar jag ALL programmering), utan även tycker att vi andra ska lära oss den. Han har alltså skrivit klart all kod själv, men vill att vi ska skriva den själva så vi lär oss den. Och den skrivs i ett annat programmeringsspråk än vi håller på med. Jag fattar ingenting. Ingenting. Jag kan läsa hans kod, se ett samband och förstå vad den gör - men att skriva den själv är helt omöjligt. Gaaaaahhh, vissa är helt enkelt för smarta för sitt eget (och andras!!) bästa. Och jag är tyvärr inte en av dem.
Det här är jag efter Shachis förklaringar...
 
Nu är vi inne på slutspurten av det här projektarbetet, det är redovisning på måndag. Hur underbart?! Vi kommer säkert att få jobba dygnet runt i en vecka, men det ska bli så himla skönt att få lämna det bakom sig att det är värt det alla dagar i veckan. Nu ska jag programmera några timmar till så att jag kan börja se slutet av veckans inlämningsuppgift i programmeringskursen. Haha, hur blev den där meningen egentligen? Skitsamma, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0