Prototypen nästan klar!

God morgon!
 
Tack vare Diljas och Mahlets löpsteg fick vi tag i superlim igår och kunde få ihop en ganska färdig prototyp.Vi har inte gjort lådan med komponenterna vattentät än, och har ingen kontakt för sensorn, men det fixar vi imorgon! Skönt att ha ännu en grej (nästan) klar, trots att jag inte var hemma förrän 22:30.
 
Nu är jag på gång till skolan igen, fast den här gången i Haninge. Herrejösses, det är konstigt att man inte är virrigare än man är... Men idag blir det inget 12,5 timmarspass, utan jag hoppas på att kunna gå hem vid 17-18. Annars lär mitt huvud implodera. MEN, det problemet tar vi då :) Nu måste jag rappa på så jag inte blir sen. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0