En sista ridtur

Idag var sista dagen för mig och Freja, så jag hade planerat in en långtur. Tyvärr blev den i snålblåst och regn. Det är nu jag ska skriva "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder", men nej. Regn kommer alltid vara regn oavsett vad man har på sig. Punkt. MEN - mysigt var det ändå :)
Race-Frejsan skrittade så snabbt att bilden blev suddig
Glad ryttare med världens minsta huvud (eller världens största hjälm?)
Att folk tittar som om vi vore utomjordingar när vi rider igenom Rikstens bostadsområde..? Det har säkert ingenting med det faktum att vi hästmänniskor är de enda som absolut ska vara utomhus i det här vädret ;)
En lagom nöjd Freja som fick vara kvar inne efter ridturen...
 

Jag måste säga att det känns lite konstigt. Jag och Freja har ju hängt ihop i nästan 3 år så det är svårt att ta in att idag faktiskt var sista gången. Samtidigt tror jag att anledningen till att det inte känns så ledsamt är att jag tagit beslutet att inte fortsätta helt själv. Nu blir det full fokus på skolan fram till jul, och sedan börjar jag letandet efter en ny stjärna att ha kul med :)
Så här såg vi ut på provridningen. Det är en hel del som hänt sen dess kan jag säga! Tack bästaste Freja för de här (nästan) tre åren♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Hur ska du överleva utan hestar!? ;) jag mår dåligt om jag inte får hålla på. =)

Svar: Haha, ja säg det... Nä men det blir ju bara drygt 1,5 månad så det får jag stå ut med helt enkelt :) Jag hoppas att jag får napp på någon ny snabbt efter jullovet, annars har Frejas ägare lovat att jag får höra av mig om jag får akut hästabstinens någon dag :) Det löser sig nog, men nu längtar jag bara efter en egen, haha!
Sandra

2014-10-26 @ 18:15:55
URL: http://fantaliastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0