Plukk

Nu har jag för första gången på hela dagen satt mig ner och fått ta det lugnt och bara andas. Jag är så less på plugg och tentor nu så det är inte klokt. Bläääää. Jag saknar träningen, och då har jag bara vilat i 3 dagar om jag räknar bort ridningen igår. Dessutom sitter vi och tröstäter på dagarna för att vi måste plugga, haha... Men på måndag kväll är allting klart! Låt det gå fort...
Jag och min klasskompis Rebecka efter Vårruset i tisdags! Vill springaaaaaaa...!
Mamma skickade ner ett paket med choklad. Hon är för go min mamma♥ Det var tänkt som kolhydratboost inför loppet men det fick bli pluggchoklad istället. Springa lär jag behöva göra ändå för att bli av med det sen, haha...
 
Nu ska jag sätta mig och repetera de jäkla faskurvorna som Dilja och Rebecka försökt trycka in i mitt huvud hela dagen. Det är så himla lättförtjänta poäng på tentan om jag lyckas rita den där jäkla kurvan. Sen ska jag sätta mig med en gammal verksamhetstenta också. Mitt liv nu alltså...♥ Trevlig helg ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0