Kan jag programmera?

Idag har jag och Elnaz spenderat hela dagen i skolan. Analogplugg och rapportskrivning stod på schemat. Har faktiskt fått en hel del gjort idag, så det känns himla bra!
 
Dagens höjdpunkt var ändå när jag skulle ner till expeditionen och skulle hämta ut min programmeringstenta jag skrev nu under den senaste tentaperioden. Jag gick dit, och självklart var det stängt. De enda dagarna de hade öppet var dagar när jag inte kunde ta mig till den skolan eftersom vi är schemalagda på den andra skolan då. (KTH i ett nötskal♥) Därför gick jag direkt till läraren och frågade hur det gick. Och jag blev godkänd? Som jag tragglat med denna programmering! Det betyder även att jag tagit de sista poängen som behövdes för att få göra projektarbetet i höst. UNDERBART. Det ska firas med ytterligare lite rapportskrivning, fast denna gång med lite mer självförtroende i ryggen :)
Elnaz kommentar när jag tog på mig glasögonen: Ehh... Du vet att de är upp-och-ner nu va..?
Mina kompisar har så höga tankar om mig, hahaha♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha, ni verkar iallefall ha humor där nere oavsett hur tuff kursen är ;) fortsätt kämpa, du är snart klar =)

all peppning man får, får man att kämpa för att nå målen;) har inte så mycket kvar så jag hoppas att jag klarar det, om inte så har jag iallefall försökt :P

Svar: Ja utan humor kommer man ingenstans :)Exakt! Och man blir ju aldrig dummare av att försöka, alltid lär man sig nåt som kan komma till nytta senare :) Men det där klarar du, herregud!
Sandra

2014-03-26 @ 21:43:37
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0