Fredagen den trettonde

HEEEELG! Jag är så himla trött efter den här veckan så det finns inte. Ville verkligen inte kliva upp imorse, haha... Men upp och iväg kom jag. Höll dock på att somna under båda föreläsningarna, men det var jag inte ensam om. Gamla pensionärer som står och babblar om varför patientövervakning behövs. Ja, VARFÖR måste man kolla om patienterna mår bra...?! Jag får ju betalt för att jag satt där och antecknade iaf, alltid nåt ;)
 
Ikväll ska jag sammanfatta gårdagens andra föreläsning hade jag tänkt. Om allting går som planerat ska jag vara i fas med mättekniken igen på måndag, vilket gör att jag kan jobba ikapp lite mer i matten sen. Konstigt nog tycker jag att allt plugg går ganska bra hittills, jag hänger med himla mycket bättre än jag trodde - trots en extra kurs utöver den på "lite mer än heltid". Med lite målmedvetenhet och en himla massa jävlar anamma går allt, det är jag övertygad om.
 
Nu ska jag inviga min nya häftapparat med metallicklammers. P A R T Y! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0