Dressyrträning på G!

God morgon!
 
Jag vaknade av mig själv vid 7.30. Så himla bra att få sova ut men ändå ha hela dagen framför sig! Min lördag börjar med översättning av en vetenskaplig artikel. De är så himla jobbiga att läsa när de dessutom är på engelska, så det tar en halv evighet. När det är klart ska jag däremot belöna mig med en dressyrträning med Freja. Gunilla som har Micky i stallet är schysst och lånar ut sin bomlösa dressyrsadel, så det ska bli riktigt spännande att se hur det går då jag för en gångs skull får rida Freja i en sadel där det inte känns som att jag sitter fast. Westernsadeln är ju så stel, och barbacka får jag inte samma styrka och balans. Som sagt, det ska bli riktigt spännande - och jag har verkligen saknat att träna riktigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0