Kuckeliku

Alltså den där jäkla tuppen som alla pratar om... Han har sovmorgon jämfört med mig. Jag är så himla stolt att jag lyckats ta mig upp den här tiden på en dag där första (och enda) föreläsningen börjar 13. Du har mött din överkvinna, tuppjävel.
 
Nu hade jag tänkt att sammanfatta den första av gårdagens två föreläsningar för att inte behöva stressa ihjäl mig i helgen. Efter skolan ger jag mig ut på sidenbandsjakt, och sedan studsar jag iväg till ICA och hämtar ut ett paket! Först ska dock Säkerhet vid endoskopisk kirurgi sammanfattas... ZzZzZznark. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men det geni som kom på kaffet skulle banne mig fått nobelpriset. 
 
Ha en bra dag alla glada (och sura också för den delen), nu är det full fart mot helg!
RäddarN i nödN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0