Härliga morgon

Mörrnmörrn!
 
Jag har precis haft världens härligaste morgon! Vi börjar inte förrän 10 idag och hade därför sovmorgon, men jag klev upp samma tid som vanligt ändå och gjorde klart sammanfattningen till en föreläsning istället för att sova. Nog för att jag tänker "skjut mig" när väckaren ringer och det är kolsvart ute, men när man väl tagit sig upp och piggnat till är det så himla mysigt att sitta och beta av grejer. Bara jag och min dator i total tystnad... Åh så poetiskt. 
 
Just nu känns det lite körigt med allt som har med projektarbetet att göra. Vi fick klart ett första utkast till rapporten igår och ska ha ett möte med handledaren idag för att höra vad han tycker om det, och sedan ska vi gå igenom presentationen några gånger så vi är fit for fight på torsdag. Åhh, jag vill börja tentaplugga NU!
 
Försökte lägga upp en film via VideofyMe igår, men jag tror inte att det fungerade. Ni lär väl märka om ni blir bombade med samma film typ 10 gånger... :) Nu ska jag börja vandra bort mot min älskade Skärholmen-buss som ska ta mig till skolan. Paka paka!
Mvh,
den rysktalande storbloggarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0