Dead woman walking

Den här helgen har det inte blivit mycket sömn... Natten mot igår vaknade jag 1-2 gånger varje timme av stress för att försova mig. Klev upp 4.50 då jag kände att jag lika gärna kunde göra nåt bra av tiden istället för att ligga där och titta upp i taket. På eftermiddagen ringde en kompis från Övik och sa att han var i Stockholm och tyckte jag skulle följa med honom och några av hans kompisar ut. Sagt och gjort, jag kletade på lite spackel i ansiktet och drog in till stan för att börja förfesta i ett hotellrum på Stureplan. Det blev en lång kväll. Som inte slutade förrän klockan 7 imorse. Jag är inte ute ofta, men när jag väl går ut gör jag det ordentligt, haha... Efter att ha fått kanske en halvtimmes sömn klev jag upp nån gång vid 9.30 imorse. Behöver jag säga att jag är mer död än levande idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0