Full fart på tanten!

Jag åkte upp till Bredbyn och hälsade på röda damen igår, och hon var sitt gamla jag igen och såg pigg ut! :) Maria tror att hon kan ha blivit åksjuk då hon inte är van vid att åka så långt som till Sundsvall. Blir det några långväga tävlingar nästa sommar får vi åka kvällen innan och sova över i närheten av tävlingsplatsen. Nu hoppas vi att det var åksjukan det berodde på, men hon ska ändå få ta det lite lugnt resten av veckan. Det kan hon behöva :)
 
Nästa vecka åker vi iväg till Näske och drar fram några lägre hinder för att se hur hon känns. Är hon tillbaka där hon var innan Njurunda så tar vi upp träningen inför Hästivalen 3-4 augusti, annars får vi åka iväg och kolla upp om hon har ont någonstans. Håll tummarna!
 
 
Nu ska jag slänga mig i duschen efter träningen och sen dra iväg och jobba 17-22.15. Kom och köp!

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

hur är det med berta nu ???

Svar: Hon mår som en prinsessa! :) Uppdaterar er mer när jag är tillbaka i Stockholm igen.
Sandra

2013-08-04 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0