God morgon torsdag!

Full fart mot helg!
Nu ska jag studsa iväg mot skolan där jag ska studera flitigt som den duktiga elev jag är. Idag ska det programmeras och kopplas IC-kretsar. Det ska bli så mysigt att få sitta inomhus under dygnets enda ljusa timmar och ägna sig åt att laborera i digitalteknik! Det här kommer jag leva på resten av veckan!♥
 
Ha en bra dag allihopa! Glöm inte att berätta för alla hur mycket de betyder för er. Och skicka sedan ett sms till alla era vänner. Och ring dem. Skicka ett mail också. Sedan kan ni statusuppdatera om det på facebook. Och skriva på alla andras loggar. Avsluta med att slänga upp en bild på instagram.
Och glöm inte alla hjärtan♥♥♥♥♥ De är viktigast!♥♥♥♥
Okej... Det här spårade. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Dafna

Jättefin bild!

Svar: Tack! :))
Sandra Damgren

2012-11-23 @ 04:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0