Ledig!

Idag har jag varit ledig, och kommer att vara det de kommande tre dagarna också :) Har varit ute i stallet och ridit Victor. Tog en motionstur längs räddningsvägen i Kornsjö. Red bort till stranden (finns en liten strand bortanför den "riktiga", där det är tillåtet för djur att bada) för att prova om han hade lust att bada, men det hade han ju inte... Det blev bra med träning för bakdelen iaf med tanke på hur många gånger han reste sig, hahaha! Till slut gav jag upp planerna på att ens få ner honom på stranden och red hem igen. Måste köpa "bettskivor", så fort jag tar tag i ena tygeln åker ju bettringen in i munnen på honom! :o

Idag var även planen att åka in till stan för att förhoppningsvis kunna få de sista pengarna för flaket, men ingen av de som är skyldiga pengar kan svara när jag ringer -.- Jag vill kunna stryka det där nu, någon framförhållning tycker man väl ändå att folk borde ha?

Nej, nu ska jag ställa mig och laga mat så man får äta idag också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0