Igår och idag

Igår var jag och Felix och såg Transformers 3 på bio. Tyckte faktiskt att den var ganska bra trots att jag varken sett 1an eller 2an. Blandade dock ihop vilka robotar som var snälla och vilka som inte var det, haha!

Sov sedan över hos Felix till idag. På vägen hem stannade jag till och tittade på kaninbäisarna hemma hos Denice, och de har blivit jättestora! :) Tog lite bilder som jag mest troligt lägger upp imorgon.

Efter det for jag hem och bytte om innan jag åkte ut till stallet :) Skrittade Victor på mon, och det var banne mig det enda jag kunde göra... Fy fan! Förklarar i ett senare inlägg, då drar jag alltihopa istället för att det ska bli lite hipp som happ. Hursomhelst har jag saknat att pyssla på med honom och ta mysiga uteritter :)

(Här tänkte jag ladda upp en bild från idag, men då mobilen inte vill samarbeta får det bli en gammal bild bara för att inlägget inte ska bli så tråkigt. Om ni ville veta alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0