Hilda-dag

Har haft en jättelugn skoldag idag. Skönt att få närvaro för nästan ingenting ;) Först hade jag filmkunskap, och där *trumvirvel* tittade vi på film :) Gökboet heter den, faktiskt riktigt bra! Sen var det datakunskap, och eftersom jag var klar med presentationen behövde jag inte göra så mycket då läraren inte gett oss någon ny uppgift än ;)

Sen hem till lilla Bjästa igen, där jag bokade tid för håruppsättningen inför balen. Skönt att ha iaf en sak klar :) Annars känns balen mest bara jobbig, så gruvsamt att börja leta klänningar alltså... :/

Efter det gick jag hem och bytte om för att rida ett intervallpass med Victor. Synd bara att han inte var hemma, utan Robban hade troligtvis dragit in honom till banan för att träna där ;) Så det blev en Hilda-dag istället, och det är inte fy skam det heller! :) Borstade och putsade tills man nästan kunde spegla sig i björnpälsen, och friserade även manen lite. Är verkligen usel på att klippa manar, men den var sååå sliten så jag kunde bara inte låta bli... ;) Sen på med tränset och lite reflexer inför en kort promenad på mon. Hilda har inte lämnat gården på ett tag så hon tyckte det var spännande :) Laddad var bara förnamnet! När vi gick hemåt igen och vi kommit ner på sista stigen innan stallet var det en bil som körde förbi uppe på vägen, och då exploderade Hilda. Hon skrek rätt ut och stod och stegrade och var riktigt förbannad! Hahaha! Tjockisen kan hon med :)♥

Kommentarer
Postat av: Dafna

Vart ska du skaffa klänning? jag tänkte gå efter skolan till festprisse i alla fall

2011-01-13 @ 09:07:57
Postat av: Sandra

Fixade på Festprissen idag ;)

2011-01-13 @ 15:22:35
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0