Första skoldagen

Nu är man tillbaka i skolan igen, och helt ärligt känns det inte så jobbigt faktiskt :) Tydligen hade de lagt om schemat, så vi hade sovmorgon imorse... Kul att man får reda på det när man står där och ska börja och ingen är där ;)

Snart har vi den första lärarledda lektionen för dagen, filmkunskap :) Valde den kursen för att den kändes slapp, känner att jag börjar bli lite skoltrött så nu tänker jag inte ta på mig så mycket mer än det jag redan har. Förutom filmkunskapen har vi haft samhälls och idrott. På samhällskunskapen pluggade vi själva inför provet nästa vecka, och på idrotten var det egen träning. Jag älskar känslan efter man tagit ut sig riktigt, så himla härligt! :)

Menmen, nu ska jag gå ner och hämta böcker. Naturare som man är måste man ju komma i tid... Hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0