Måndag

Den här dagen kan ta sig nånstans. Är fortfarande dyngförkyld och har undertemp, så känner mig febrig men har ändå inte feber. Sen på det hade vi orientering på idrotten idag också. Vi hittade inte en enda kontroll... Eller jo, vi hittade en. Men den var från en annan bana, så varken vi eller läraren hade någon aning om var vi varit nånstans eftersom den tillhörde någon annan skola ;) Sen har jag 2 prov imorgon, historia och rättskunskap. Rättskunskapen känns inte så svår, men historian har jag verkligen ingen koll på! Har ingen direkt motivation att sätta mig och plugga heller då man är sjuk. Har jag iofs aldrig, men nu känns det ännu värre... ;)
Nej men nu ska jag sluta klaga, finns inget tråkigare att läsa än negativa inlägg! Victor har kommit med i ett lopp på Bergsåker på fredag så nu håller vi tummarna för honom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0