Söndag

Kände bara att jag var tvungen att uppdatera lite innan jag går och lägger mig. Igår fick jag ingenting gjort, för blev helt plötsligt jätteförkyld och kände mig febrig så den lilla energin jag hade kvar var som bortblåst... Idag mådde jag iaf bättre :) Så jag, Jeanette och Felix for till Bredbyn och tittade på en clinic med Ronny Åhman. Det såg riktigt roligt ut måste jag säga! :) Tog en del bilder, så de kommer nog upp till veckan.
Sen hem och vidare till båten. Tog en sista tur för iår och sen var det upptagning. Gick relativt snabbt tycker jag så det är skönt att det är bortgjort :) Skjutsade hem Felix, och sen har jag kämpat med labbrapporten fram till nu. Tycker jag gjort mig förtjänt av lite sömn nu, så god natt folket :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas du mår bättre idag! Och ja, visst är Ronny helskön. Och så fick vi ju en ny idol, den lilla 4-åriga tjejen med sin shetlandsponny. Kunde inte prata rent, men red Horsemanship-mönster i såväl skritt, trav som galopp! Helt fantastiskt!

2010-09-27 @ 06:51:24
Postat av: Sandra

Jag verkligen älskade den där 4-åringen! Tror jag måste be om en autograf om jag träffar henne fler gånger, hon var SÅ frän! :D

2010-09-27 @ 18:34:32
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0