Fredag

Skulle egentligen gå på ett Body Pump - pass nu på morgonen, men så har Dafna blivit sjuk så då orkar jag inte heller gå ;) Men det är lika bra, har en del att göra idag...
*Beställa tid för provtagning på vårdcentralen och be dem skriva ut nya recept
*Hämta ut mer medicin
*Åka iväg med en massa kläder till insamlingen
*Fara och lämna en såg hos mormor och morfar (och av tidigare erfarenheter vet jag att det kan ta låååång tid... ;))
*Dammsuga hela huset
*Städa mitt rum
*Börja skriva på talet vi ska hålla på svenskan, och sen har jag en massa annat plugg som ska göras också

Och allt detta innan jag ska hämta Felix vid 14-15. Bäst man sätter igång med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0