Skolan

Nu sitter jag på programmeringen och försöker göra nåt, men det är så extremt tråkigt så jag orkar inte...x) Fattar inte hur jag kunde tro att det skulle vara roligt att lära sig sånt här^^ Sen funkar inte mellanslagstangenten heller så jag får trycka jättehårt för att det ska hända nånting. Tror aldrig det har tagit så här lång tid att skriva nån gång;) Men läraren sa nyss att vi inte har nån programmering sista timmen imorrn så det är kanoners:):)

Nästa lektion är biologi tror jag. Eller kemi kanske? Bra koll på läget man har känner jag;) Sen hoppar vi över lektionen efter och går och äter lunch, och sen ska vi upp till park på nån föreläsning. Slutar en timme senare än vi brukar göra på onsdagar. Ovärt.

Haha David mobbar mig för att jag bloggar, och själv sitter han och spelar spel på nån "CrazyMonkey"-sida^^ Undrar vem som ska mobba vem egentligen, hahaha;) Men nu har jag inte mer att skriva om, och så orkar jag inte jävlas mer med mellanslagstangenten heller. Ska till stallet ikväll också så om jag inte kommer hem alltför sent skriver jag nog nåt då också. Nu ska jag prova CrazyMonkey!:) Ha det!

Kommentarer
Postat av: ida

SV: ja fast jag fick aldrig tag på dom med telefonen så då fick dom skylla sig själva och jag tog dit henne ändå x)

ja :/ det är bara jag,sofia och hannah som är kvar från förra gruppen och resten är typ 14åringar -.- sånna som just hoppat upp till stor häst..

2010-03-31 @ 21:38:56
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0