Hurtbullen slår till igen!

Fint väder är det så jag tog cykeln och for samma sväng som igår :) Stannade till på kyrkan och pratade med Markus och Calle på vägen hem också, trevligt värre ;) Sen hann jag bara komma hem så såg jag att Dafna smsat och undrat varför jag inte frågat om hon ville följa med ut, så eftersom jag är så snäll tog jag varvet en gång med henne också. Haha :) Hyfsat varmt är det ju också så det verkligen rinner svett nerför pannan x)
Nu ska jag slänga mig i duschen så man känner sig lite mindre äcklig iaf, och sen ska jag rida ut på Victor med Jeanette och Tardee :)
Lyckas jag tajma bra följer jag med Sofie och cyklar ikväll också, men det återstår att se... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0