Sandra-träning

Det var träning för Sandra med Kristallen idag, och det gick jättebra!:) Hon tyckte det hade hänt mycket sen sist, trots att vi inte har tränat så mycket. Jag berättade vad jag haft problem med när jag tränat själv så då kollade vi mer på just de sakerna, så det tog inte lång tid innan vi fick till några riktigt bra öppnor!:) Det funkade till och med på långsidorna så det går framåt hela tiden:):) Nu ska vi fortsätta och träna öppnorna till nästa gång. Kristallen "stärker upp sig" (haha jag kommer inte på hur jag ska formulera mig för att det ska låta bra^^) bra med de övningarna samtidigt som jag får träna på min tajming. Den behöver förbättras kan jag säga...;) Så när öppnorna sitter bra ska vi gå vidare till igångsättningar till trav:)
Nu ska jag försöka plugga en del under kvällen, har en massa svenska, kemi, matte och filosofi att pyssla med. Kuuul...;)  

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Vad roligt de gick bra för er! =)) Så synd jag fick lov att missa er men var tvungen att köra innan mörkret kom om jag ska hinna köra bägge två... Men jag får se er nästa gång! Bra jobbat tjejen!!!!!

2010-01-30 @ 20:47:45
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0