Värme? Ja tack!

Skulle egentligen haft friluftsdag idag, men lärarna insåg att det var för kallt. Woow, är riktigt imponerad att de kom på det helt själva!;) Så vi hade vanliga lektioner hela dagen. Inte så jobbigt faktiskt, först programmering där jag mest flummade runt. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra mer på min hemsida! Det är ju gästboken som inte riktigt funkar som den ska än, men annars?
Efter det lyssnade vi på redovisningarna som var kvar på biologin, och när de var klara tittade vi på film. Sen var det matte efter lunch, men där gjorde vi inte så mycket. Lärarn gick igenom några grejer på tavlan och sen kom Roger, Hassan och Yemeri tillbaka efter att ha ätit lunch med Reinfeldt(!!) så resten av lektionen ägnades åt att intervjua dem...;)
Jag kom på en jävulskt sur sak också, vi har "läxprov" i svenskan på fredag och jag har inte ens börjat plugga till det. Så det får vara hur varmt och fint väder det vill imorgon, jag kan ändå inte åka till stallet!:@ 1,5 vecka kvar till sportlov så det är bara att sega ut det sista nu!
 
Living in a house of cards
Waiting it all to fall
Hope for the best plan for the worst
That's what my life is all about

Kommentarer
Postat av: ida

vad du är duktig då som kan: oj vad mkt läxor jag har måste nog skippa stallet. för mig blir det mer oj vad mkt läxor jag har, äsch jag far till stallet ändå, när jag kommer hem: SHIT! haha xD

2010-02-24 @ 19:35:03
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

HahahaxD Jo men det känns som att jag måste när man går en sånt pluggprogram:P

2010-02-24 @ 20:59:48
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0