Söndag

Nu ska jag göra ett försök att få igång bloggen igen... ;) Har varit ute med Victor idag, intervallträning i backen var vad som stod på schemat. Har nu ökat upp till 5 intervaller, och efter 5 vändor var både jag och victor ganska slut... ;) Så det blev skritt på långa tyglar hela vägen hem, jag kände att jag inte skulle orka hålla honom mer så det var lika bra ;)
Sen hem och städa hos kaninerna, duscha och äta, och nu sitter jag här. Jag fattar inte var tiden tagit vägen! :O Menmen, nu ska jag röja upp på rummet mitt och sen börja plugga matte. Har nationellt prov i matte D på onsdag... Vill inte!


Kommentarer
Postat av: Felix

Matte D provet kommer gå skitbra ska du se :)

2010-12-05 @ 22:33:35
Postat av: Sandra

Hoppas det :):)

2010-12-06 @ 20:00:52
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0