snart är det lördag igen!;)

Slappdag idag känns det som:) Vi skulle analysera en text på engelskan och det är ju inte särskilt svårt, bara att tolka som man vill:P Sen 2,5 timmars lunch. Den gick skitsnabbt, jag satt och flummade med Amanda, Joel och David hela rasten. Vi pratade om gamla dataspel, det känns bra att jag inte var den enda som var livrädd för skelettet i "Mysteriet på Greveholm";) Jag vågade knappt starta spelet, hahaha^^ Och så Mulle meck, "men ser man på, en grunka!" nostalgi:') Menmen, efter rasten hade vi Biologi som inte gav nånting så jag tog smygbilder på klassen istället;) Sen var det svenska. Vi tittade på en film på isländska, Korpen flyger. Tungur knivur betyder tung kniv;) Sen gick jag på stan med Dafna, Karro och Friederike en stund innan bussen gick. Hittade en mössa på Bikbok:):) Eller, det blev två eftersom det var 2 för 1:P
Nu har Idol nyss slutat så nu väntar man bara på att utröstningen ska börja. Erika var ju klart bäst ikväll:) Men jag tycker det är lite konstigt att ha ett Michael Jackson-tema. Man får säga vad man vill om honom, men sjunga kunde han:P Så jag tycker det temat skulle passa bättre en bit in i programmet när alla blivit mer erfarna, de flesta låtarna är så komplicerade... Men nu börjar Idol snart igen så då kan man ju inte sitta och blogga!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0