Bloggar från idol:)

Det blev skoljoggen för mig ändå, man fick ett startkort som skulle stämplas efter halva vägen och lämnas in när man kom i mål. Så det kändes dumt att inte vara med när det var närvarokoll... Men vi var tillbaka på skolan vid halv 2 så vi fick ju sluta ganska mycket tidigare ändå;)
Efter skolan for jag iväg och övningskörde med pappa:) Jag fick träna mycket på att starta i backe, och när man väl kommit på hur man gör gick det faktiskt bra:P
Hilda fick vila idag, jag och Jeanette ska ut på en längre tur imorgon så då fick hon ledigt idag:) Känns riktigt skönt att vara hemma och bara vara för en gångs skull... Tur det inte blir för ofta bara;)
För nån dag sen satt jag och pappa och pratade om Forsmans bilservice i Bjästa:
Jag: Vet du?! De stavade "hjulinställning" med två n! (Hjulinnställning)
Pappa: Haha, vilka sopor! Stavade de hjul med hj också? Hahaha!
Jag: Ehh... Hjul stavas med hj...
Pappa: Oj, ja just det...
Nä nu ska jag titta vidare på idol, och sen ska jag plugga LC-programmet:) Efter det ska jag kanske gå ner och hälsa på grannarna om klockan inte blir för mycket;)

Ajdå, då kunde man inte skylla på det heller...;)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Haha han e ju för rolig din pappa! =)) Jag digga han skarpt! Liiiiiiite blondin varning där om hjul stavningen ler

2009-10-10 @ 00:08:42
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0