Onsdag

Redan onsdag? Hallå? Vad händer? Tiden flyger iväg lika lätt och smidigt som en svala, och jag hänger med lika bra som en skadeskjuten kråka. Precis som vanligt. Jag menar, jag har varit vaken sedan 7, och det jag hunnit göra är att läsa igenom TVÅ patentdokument från USA. På typ 5 sidor var. Sandra jobbar. Och hon jobbar SNABBT. Kvalitet framför kvantitet, typ. Heh...
 
Idag har vi bara en föreläsning i elektronikdesignen, och efter det har vi projektmöte för att förmodligen komma överens om ansvarsområden och dela ut arbetsuppgifter. Jag vill komma igång med det här NU, för jag har en känsla av att det här projektarbetet inte kommer att gå som en dans på rosor... Jag menar, kineser och amerikaner har tagit patent på idén men inte lyckats få den att fungera själva - och nu ska vi försöka. Ja just det... :) Men vafasen, försöker man inte kommer man inte heller att lyckas. 
 
Nu ska jag renskriva elektrodesignföreläsningen från i måndags innan jag börjar med programmeringsuppgiften som ska in på fredag. ARBETA, ARBETA. Ha en bra dag, puss och kram och allt annat sånt där gulligt man brukar säga.
Full fart mot ny kunskap - WROOOOOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0