De vet inte vad de har missat...

Igår kväll på skolan;

Osama: Potatisbullar är så himla gott! Med lingonsylt!
Jag: Jaa, men inte med lingonsylt... De ska vara halvbrända med pommes friteskrydda på!
Osama: Pommes friteskrydda? Det har jag aldrig hört talas om?
Jag: Skojar du? 
Osama: Youseeeeef! Har du hört talas om pommes friteskrydda?!
Yousef: Vaa? Nej? Finns det nåt som heter så?
Osama: Men du då Katie, har du hört talas om det?
Katie: Jaa, men jag har aldrig ätit det.
Jag: HA! DÄR SER NI! DET ÄR INTE BARA JAG SOM ÄR KNÄPP, DET FINNS PÅ RIKTIGT!!
Yousef (till Katie): Men... Om du aldrig har ätit det, hur vet du då om att det finns?
Katie: Sandra pratade om det för typ ett år sen, men jag har fortfarande inte fattat vad det är för nåt...

Imorgon är det jag som tar med mig en burk pommes friteskrydda till skolan så de får veta vad de missat... Tänk att det krävs en norrlänning för att få ordning på den här stan :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha visa dom vars skåpet ska stå! ;)

Svar: Haha, jajjemän! Jag måste visa dem lite av den norrländska kulturen ;)
Sandra

2014-10-07 @ 22:37:25
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0