Vår-ritt!

Ännu en vårdag med 11 plusgrader och sol! Wiihooo! Jag struntade totalt i att jag var sjuk igår och drog ut på en ridtur. Blir jag mer sjuk efter det här får det banne mig vara värt det, jag blir ju tokig av att inte få röra på mig! Jag tänkte bara ta en liten tur, men det slutade med 1,5 timme... Oooops. Men titta vädret och Frejas spetsade, små ponnyöron så förstår ni nog varför :) SötFrejsan!

Nu ska jag göra en stoor kopp te och sätta mig med sista-minuten-plugg inför morgondagens programmeringstenta. Det är den här tentaperiodens viktigaste tenta då jag inte får göra projektarbetet till hösten om jag inte är klar med den. Men det klarar jag nog. Hoppas jag. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad mysigt =)
saknar dom härliga rid/kör turerna i fint väder.

Svar: Jag förstår det! Du får skaffa dig en häst igen ;)
Sandra

2014-03-09 @ 19:28:19
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0