Ordningen är återställd

Efter 13 timmars sömn har jag nu vaknat upp i min egna säng i min lägenhet. Den känns jättesunkig efter att ha bott här ett par dagar:
(Bilden är från i somras. Vi filmade hela huset, ska försöka lägga upp den så ni får se! Hoppas att appen inte kraschar med tanke på att det blev en 21 minuters lång film...)
 
Det har varit så himla roliga dagar! Jag och Åsa lärde känna varandra när vi var 11 respektive 12 år, och oavsett hur lång tid det går mellan gångerna vi ses är det som att vi alltid vet var vi har varandra. Vi har redan börjat lägga upp en plan så jag ska kunna åka tillbaka ;)
En sak som är skönt är iaf att kunna läsa en skylt och förstå vad det står på den. Jag kanske borde lära mig några grundläggande ord på franska innan jag åker dit igen... Bonjour, merci och pardon no francé räcker inte långt.
 
Idag ska jag panikplugga. Har ju tenta imorgon för bövelen! Men jag tror att jag har hyfsad koll på vad det handlar om. Franskan får vänta ett tag... Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0