Vissa dagar är bättre än andra

Efter att ha drömt om livet som medicinteknisk ingenjör hela natten studsade jag upp ur sängen 5.45 imorse. Kära motivation, du är så välkommen tillbaka! Jag tror att det beror på att jag har mer att göra nu. Allt känns så segt när jag går på halvfart, och trots att jag inte har jättemycket att göra har jag aldrig tid över - för att jag inte tar mig för att göra det jag ska. Jag trivs nog bäst med späckat schema, och speciellt när man får styra lite över sin egen tid. Trots att jag blev lite smått less när jag precis fått reda på att vi skulle ha två projektarbeten parallellt har jag ångrat mig nu. Projektarbeten varvat med lite föreläsningar och mycket hemmaplugg där jag får ha många bollar i luften är ju kanon! En och en halv heltid - vad är det när man tycker om vad man gör?
 
Nu har jag ju kommit igång med träningen också, så jag är typ hög på livet. Haha, åh, jag känner mig som ett barn på julafton när jag drar på mig löparbyxorna och snörar på mig skorna för att springa några kilometer. Sen att jag har kass kondition är en annan sak, men den går nog snabbt att träna upp. Med lite jävlar anamma så... :) 
 
Nu blir det en snabbdusch och sen ska jag fortsätta att pluggapluggaplugga hela dagen. Kunskaaaaap - come to meeeeee...
I'm not crazy, my mother had me tested.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0