Scumbag brain

En sak jag aldrig kommer att förstå mig på är min hjärna... Oftast har jag som flest idéer under nätterna, men ibland fungerar ingenting. Inatt vaknade jag till vid 1.30 och kollade klockan på mobilen. Just då kändes det helt naturligt att det faktiska klockslaget inte skulle stå på skärmen, utan att jag skulle behöva ställa upp ett matematiskt uttryck med gränsvärden, för att inse att derivatan av vad klockan var skulle bli 0/0. Därför skulle jag lösa ut tiden med hjälp av L'Hospitals regel. Ursäkta mig hjärnan, men sen när behövde man kunna deriveringsregler för att ta reda på hur mycket klockan är...? Jag behöver jullov.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Du behöver nog komma hem och bli lite bortskämd.

Svar: Ja då förväntar jag mig uppassning av en fader som glatt kommer med frukost på sängen, haha ;)
Sandra

2013-11-28 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0