Kvällspromenad

Kom nyss hem från en 1,5 timmes powerwalk i värmen. Efter att ha suttit instängd på skolan och missat två dagars strålande sol kändes det ganska välbehövligt.
 
Just nu är min motivation till saker inte sådär jättestor, imorse när jag vaknade kändes det som att jag blivit överkörd av tåget under natten. Det har varit alldeles för högt tempo och för mycket stress nu på slutet. Tur vi har långledigt nu så jag kan ta igen mig lite :) På tal om långledigt kommer familjen ner imorgon kväll och stannar till söndag. Större delen av morgondagen kommer att bestå av städning med andra ord, hehehe...
Fick den stora äran att inviga mina nya löparbyxor under PW:n ikväll. Försök hitta ett par byxor som är mer Sandra än dessa. DET GÅR INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0