Nice 2 c ya

Hallå där! Trevligt att se dig igen!
 
Jo, det är nämligen såhär att jag programmerat in en typ av kamera i headern, som tar kort på varenda en av er som klickar er in hit. Du där! Ja precis, du! Sluta peta näsan, det är faktiskt inte fräscht.
 
Hehehehehehe, nu lurade jag er igen! Jag är så himla bra på det här med practical jokes! Fast den här gången var det mer ett teoretiskt joke, det fanns ju ingen kamera... ELLER...?!?!?!
 
Jag har ett dilemma. Jag står i ett vägskäl. Har ett viktigt beslut framför mig. Ett beslut som mycket väl kan komma att påverka min framtid. Jag har nu funderat ett tag och lider av extrem beslutsångest. Snälla, rara, kloka läsare, hjälp mig med mitt beslut. Ge mig en hint. En putt i rätt riktning. Använd er livserfarenhet till att vägleda mig i den här frågan...  
 
 
 
 
 
...SKA JAG LÄSA DEN NYA BÖRJES-KATALOGEN ELLER ÄGNA HELA NATTEN ÅT ANALOG-UPPGIFTER?!?!?!?!
 
Tack på förhand.
MVH/ den personifierade beslutsångesten.

Kommentarer
Postat av: DG

plugga 40 min sen börjes i 10 sen plugga sen börjes 10

2013-03-26 @ 23:02:24
Postat av: Anonym

Om de va jag så skulle de bli Börjes, en snabb blädring igenom och sen plugga en stund o byter sedan;)

2013-03-27 @ 20:31:42
Postat av: cs

tyck du ska läsa börjes plugga e för nördar ;)))

2013-03-27 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0