Slutspurten

Hallå där! Superbloggarn här. Eller hur var det nu då...?
 
Är inne på slutspurten inför den sista tentan som är imorgon. Just nu är jag så less på all ellära att jag vill spy. Jag vet att det är sista riktiga pluggdagen innan sommarlovet och att jag borde utnyttja tiden till max, men det finns så många roligare saker jag vill göra! Som att typ... stirra in i en vägg...
 
Nej, nu ska vi inte vara såna. Jag ska slänga i mig lite mat till 7th heaven och sedan ta en kort promenad. Efter det är det fullt ös med plugg resten av kvällen! Jag kommer att tacka mig själv när jag leker mig igenom helvetestentan imorgon. Hejja Sandra, kom igen nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0