Dagens planer

God morgon!
Dagens planer börjar i Näske, där jag ska kolla på hoppträning för Maggan Eriksson-Bech. Det är bra att sitta som publik ibland också, det är alltid någonting man snappar upp. Dessutom får man babbla ikapp med andra hästmänniskor man inte träffat på länge, haha.
 
Ikväll bär det iväg ut till stallet igen. Idag hade jag tänkt att jobba lite mer med galoppen på ridplanen. Igår galopperade vi mest bara rakt fram och busade, så idag blir det ett lite lugnare tempo med fler volter och mer formarbete. Det ger bra styrka det!
Innan dess ska jag försöka hinna med att bygga lite muskler på mig själv också. Jag har inte tränat ordentligt sen innan tentaperioden, vilken drog igång för drygt 3 veckor sedan... Det är bara att bita i det sura äpplet och börja om från början. Det är inte bara Berta som ska vara fit på tävlingarna, så det så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0