Torsdag

Det är ytterst få dagar jag kan vakna i Stockholm och känna att jag är helt ledig. Jag har inte ett enda ämne att plugga på. Äntligen! Ska jag vara helt ärlig vet jag inte hur tentan gick. Den kan ha gått jättebra, samtidigt som jag tycker att jag fick lite konstiga värden på vissa uppgifter... Skitsamma, gick det inte är det bara att bryta ihop och komma igen.
 
Dagens enda riktiga plan är *trumvirvel* ... FREJA. Jag hade tänkt att vi skulle ta en genomkörare på ridplanen. Hon har mest bara varit på skogsturer och framför vagnen i sommar, så hon är förmodligen stel i sidorna... Vi får väl se hur det går, efter att ha suttit på Berta hela sommaren lär Freja vara som en snigel. Och barbacka dessutom eftersom jag inte tycker om westernsadeln. Det här är som upplagt för succé ;)
Förr eller senare ska vi tillbaka till där vi var i våras, när hon jobbade i form med hängande tyglar. Där snackar vi genomriden häst :) Jaja, mindre snack och mer verkstad - nu hoppar jag i ridkläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0