Förvirrad norrlänning

Har varit ute och sprungit längs motionsslingan i skogen idag. Herre-min-get vad jobbigt det var! Men jag tog mig igenom hela 5km-rundan, så jag känner mig nöjd. Nästa gång blir det ännu längre.
 
Ikväll är vi ett gäng som tar sikte mot Söder för att fira min födelsedag några dagar i efterskott. Vi börjar på en italiensk restaurang och vandrar sedan vidare mot nåt uteställe. Jag har ingen egentlig koll på var varken restaurangen eller krogen ligger, men jag får förlita mig på mina kära stockholmare till vänner. Man känner sig aldrig så förvirrad som när man kommer tillbaka till storstan efter en sommar i lilla Övik. Men det har väl sin lilla charm det med. Mot bussen-till-tunnelbanan-som-ska-ta-mig-till-Medborgarplatsen! 
Erkänn att ni saknat mina webcam-bilder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0