Dagens pulshöjare

Började dagen med att kolla på världscupen i hoppning från Göteborg Horse Show. Det var mitt träningspass för dagen. Förstår ni hur jobbigt det är att först och främst hålla andan under hela ritten (vissa red långsamt, de ritterna tog ca 70 sekunder) (jag började nog bli blå i ansiktet mot slutet av dem...), och sedan dessutom sitta på stolen och "hjälpa till" med skänklarna? Det är ingen slump att jag haft träningsvärk dagen efter jag har varit och tittat på hopptävlingar kan jag säga... Det var tur att de svenska ekipagen inte red efter varandra så jag fick lite återhämtning mellan ritterna. 
Kungen! Rolf-Göran Bengtsson och Kiara la Silla under Stockholm Horse Show 2011. Hans ritter är alltid värst att kolla på. They.are.too.exciting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0