Inget internet

Sitter på skolan nu och försöker ladda ner uppgifterna vi ska göra i företagsekonomi samtidigt som jag håller på med andra uppgifter i programmeringen, hahaha... Jag har inte lyckats fixa internet i lägenheten än så jag får försöka fixa ner allt som ska göras så det ligger på skrivbordet för annars kan jag inte göra nånting på kvällarna. Det känns som att man lämnar civilisationen när man åker ner till Stockholm, inget fungerande internet och bara 1an och 2an på tvn (3an också, men den är svartvit och utan ljud så det räknas inte...). Så nu vet ni varför jag aldrig skriver nåt här. Så fort jag fixar internet ska jag skärpa till mig - jag lovar!
Var och hälsade på Freja igår förresten! Vi hade stallmöte i det nya stallet och då passade jag och Jonna (Frejas ägare) på att springa ut i hagen och hälsa på henne :) Till helgen åker jag ut och rider, wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0