Skitdag!

Vaknade pigg och tyckte inte alls att det var jobbigt att kliva upp imorse, men nu skulle jag ge vad som helst för lite sömn ;) Hela eftermiddagen har spenderats framför tvn och vid datorn, och det gör ju inte att man blir piggare heller... ;) Skolan har varit seeg, vi gör ju nästan aldrig någonting på måndagar, men går nästan full dag ändå. Går inte riktigt ihop. På idrotten hade jag lovat mig själv att ta det väldigt lugnt pga knät. Cyklade ett tag, men då det blev tråkigt började jag gå på löpbandet. Det dröjde inte lång tid innan jag började få känningar av det... Är SÅ less... :(

Skulle åka hem med pappa efter skolan, och när jag stått och väntat utanför skolan ett tag ringer jag och frågar var han är. Då hade han glömt bort mig! x) Tack pappa, jag tycker om dig också :)

Och som på grädden på moset håller min käre dator på att säcka ihop :o Den vill inte starta, så jag måste köra startreparation på den nästan varje gång numera. Har iaf flyttat över alla viktiga filer till externa, så de sitter säkert :) Jag har mina ljusa stunder jag också... ;)
Kör på gammbilder, de har ju funkat förut? ;)

Kommentarer
Postat av: Nina [Earthangel.blogg.se]

Hejsan!



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en rabattkod på 15% till en jättefin smyckebutik [som säljer billiga smycken] på nätet.

Det är superlätt att delta och du behöve INTE skriva ett inlägg om tävlingen på bloggen ;)

Det enda du behöver skriva är att du är med i tävlingen.



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-rabattkod-pa-15-1.html



Hoppas du vill vara med i min lilla tävling ^^



Om du inte gillar reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en bra dag!

2011-03-28 @ 21:03:42
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg!



http://hannalovisasol.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html

2011-03-29 @ 08:55:32
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg!



http://hannalovisasol.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html

2011-03-29 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0