Onsdag

Vad har det varit med polisen idag egentligen? Har sett 3 olika bilar som varit ute, en som bara stod och tittade och två som stoppade. Och detta under den tiden det tar att åka från Gullänget till Bjästa... :o Blev stoppad av den ena, men fick åka på en gång då han hellre ville prata med han i bilen bakom. Han kanske tyckte att jag såg för ordentlig ut för att fuska med nåt, vem vet? ;) Hahaha! :)

For ut till stallet en sväng för att träna lite dressyr med Victor. Han var piggelin! :) Vi tränade på "det gamla vanliga", att han ska ge efter för tygeltaget och söka neråt. Och så en himla massa volter också såklart! I höger varv var han riktigt fin, travade flera varv på volten i en låg och stadig form. I vänster varv hade jag lite mer problem då jag tappade yttersidan på honom och han "gled iväg". Något varv här och där gick bra, men annars var han som en slingrig ål att rida ;) Är han likadan nästa gång ska jag börja jobba mer på raka linjer, då får han inte samma chans att skjuta ut bogen åt något håll. Det spelar ingen roll vad han hittar på, jag vinner alltid ändå... ;)

Nu ska jag sätta mig och göra en uppgift i religion. Morgondagens lektion var på valfri plats, så jag gör den nu så är jag helt ledig imorgon! :) Ska sova läänge, det behöver jag verkligen!
Jag känner mig precis som Victor på den här bilden... ;)

Kommentarer
Postat av: kattkaniner [djurblogg]

Hej, allt bra? :)

2011-03-31 @ 12:44:44
URL: http://kattkaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0