Paus i listan

Nu gör jag en paus i listan jag så strikt följde. Kom på att jag inte har varken bilder eller filmer från omgivningen i stallet, så det får jag fixa när jag slutar tidigt på fredag :)

Ikväll har jag varit ute på en mysig skrittur med Victor längs vägen ner mot Kornsjö. Han var pigg och glad och pinnade på rätt bra. Sen tog jag insläppet då Robban skulle upp tidigt imorrn och ville sova ;) Det hade jag ingenting emot, jag tycker om att vara i stallet på kvällarna för då är man oftast ensam och kan ta in lugnet från hästarna. Väldigt rogivande! :)

Nu i veckan tog jag hem ett nytt program att redigera filmerna i, så har äntligen fixat filmen från när jag och Victor tränade dressyr för 2 veckor sen. Den kommer nog upp imorgon.

Nej nu ska jag ta och läsa några bloggar, och sen väntar sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: ida

Vad för program?:)

2011-02-28 @ 09:58:33
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

AVS video editor heter det. I princip lika lätt att förstå som wmm, så till och med jag fattar... ;)

2011-02-28 @ 16:55:44
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0