Måndag

Goddagens alla glada! :) Här är det fullt upp hela tiden, har saker att göra jämt känns det som. Idag har varit en ganska onödig dag känns det som, enda lektionen man verkligen gjorde nåt på var idrotten där vi hade orientering. Jag och Amanda är SÅ duktiga på att hitta kontroller så ni förstår inte... (Läs: vi frågade folk vi mötte i skogen om de visste vart alla var... ;)) Menmen, det gick ju det också ;) Är riktigt stolt över mina knän som klarade att springa på ojämnt underlag, och dessutom i nerförsbacke utan att klaga! Det är ju kalas :)

Efter skolan for vi iväg och köpte kaninmat på Granngården. Det var inte igår... ;) Köper man en 18kg-säck så räcker det ett år ungefär så det är ganska skönt att slippa tänka på det och veta att man klarar sig ett tag. Hö däremot måste jag åka och hämta mer av snart. Trevlig läsning det här om var, när och hur jag fixar mat till kaninerna va...? ;)

Har även bokat in 4 körlektioner idag. Det börjar närma sig... :) Ska bli så himla skönt att slippa vara beroende av folk och bara kunna fara hit och dit lite som man vill! sen när jag ändå var igång har jag skickat iväg en anmälan till högskoleprovet som skrivs den 23 oktober tror jag det var. Hugaligen vad jag känner mig duktig ;)

Nej nu ska jag ta mig i kragen och börja röja undan lite i rummet och sen börja med matten. Har prov på onsdag, och sen måste jag börja råplugga körkortsteorin. Så som det ser ut nu blir det inte speciellt många vändor till stallet den här veckan... :/ Så typiskt, när jag hade tid att rida skulle Kristallen absolut kliva av sig skon, och nu när hon fått på sig den har jag för mycket att göra istället -.- Jag slår vad om att hon visste om det! ;)
Måste ta mig ut och ta nya bilder snart också. Det gäller att passa på under hösten med alla färgskiftningar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0