Måndag



Åhåå, är det jag som är poppis eller? Hahaha x)

Idag har vart en riktigt bra dag faktiskt, började med cooper på skyttis. Förbättrade mig med 1/2min sen i höstas och ändå var jag inte speciellt trött i benen när jag gått i mål ;)

Sen var det filosofi, men läraren var inte där så... ja vi jobbade inte så mycket ;)
Sen var det matte/fysik, och mitt i lektionen var det elevrådsmöte vi var tvungna att gå på. Vi gick dit men det fanns inga platser kvar i aulan så vi hamnade i ljushallen istället^^

Efter det var det biologi. Det var iofs inte speciellt roligt men jag tycker det är ganska idiotiskt av lärarn att ge oss ett prov till veckan som baseras på 100 sidor i boken + egna anteckningar! Jaja, vi fick tillbaka kemiuppgiften vi slet med för ett tag sen, den som "bara" blev 7 dataskrivna sidor, och jag fick vg+ på den så jag är nöjd :)


Nu blir det plugg resten av kvällen, har 2 prov imorrn... Men det ska nog förhoppningsvis gå bra det också :) Jag känner mig lite överpositiv för tillfället, men vafan, det är ju typ sommar ute! :D
Nä det är väl lika bra jag börjar med pluggningen nu, klockan 8 börjar ju Djävulsrallyt, och det måste man ju se! Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg kolla gärna våran! :)

2010-05-17 @ 19:52:14
URL: http://toveamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0