Torsdagen

For hemifrån runt 20 över 7 tror jag det var :) Jag körde i 3-3,5 timmar men sen blev jag less ;)
Vi kom fram till hotellet och dumpade lite kläder och sånt, och sen for vi ner på stan en stund.
Innan AC/DC då vi satt och åt nånstans ;)
Framme vid Stadion! :)
Man fick inte ta med sig systemkameror in, men jag smugglade in den ändå ;) Värdelös vakt egentligen, en systemkamera kan man inte gömma i bakfickan direkt... ;) Han tittade i och kände på väskan den låg i men märkte den inte ändå. Good job! ;D
Dåliga bilder, men jag har så dålig zoom på objektivet så har fått förstora upp bilderna jättemycket ;)
Sen fick vi platser precis bakom en stolpe så det var ju ganska fail...
Det var ös! :D Riktigt mäktigt när de spelar introt till T.N.T och hela stadion ställer sig upp och klappar takten!
Sen dan efter läste jag en artikel om konserten, där nåt spån hade betygsatt låtarna^^ En låt fick 2 plus (eller vad det var) eftersom solen försvann under den låten >.< En annan låt de faktiskt failade på introt fick 4 eller 5 plus för att publiken var på G. Skicka nån som faktiskt betygsätter låtarna istället för omständigheterna nästa gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0