Söndag

var i stallet idag också:) Började med att träna lite nh med Hilda på plan. Hon tyckte det var roligare att titta på när grannarna eldade nånting brevid istället för att jobba men när hon väl lyssnade var hon duktig:) Började med lite löslongering så hon skulle få röra på sig och bli varm i kroppen, och sen gjorde vi några av övningarna vi tränade på igår. Försökte ta några kort, men man har så mycket annat att tänka på så de blev ju som de blev...;)
 



Sen red jag Kristallen. Hon vände inte en enda gång så hon var duktig:) Men tror hon var lite trött från igår för hon ville bara springa snabbt, hon tyckte nog det blev för jobbigt att bära sig..;) När jag försöker bromsa kastar hon bara upp huvudet så då är det lite svårt att ta igen henne, så till veckan ska jag prova rida med martingal. Funkar inte det så provar vi gramman:) Springer hon ifrån det jobbiga ger ju träningen ingenting...;)
Idag är det ju första advent också:) Så tråkigt att de har flyttat allt till isladan, mycket bättre som det var förut... Men jag har inte vart där på 2 år tror jag så jag ska ju inte klaga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0