Söndag

Dagen har varit ganska lugn, har inte orkat göra så mycket:P Började dagen med att tvätta bilen, och sen blev jag kvar i garaget hela dagen:O Men bilen blev ren iaf:) Sen for jag ut och övningskörde. Först till Norum och sen tillbaka till Bjästa och efter det skjutsade jag Joppe och hans kompis till boxningen så tror inte bilen är så ren längre...;)
Nu ska jag sätta mig ner med matten en stund tror jag, och sen kemin.-.- Nu är november snart slut så då kanske vi får anti-depressivt väder, är så less på regnet nu! Man orkar ju inte göra nånting när allt är blött och tråkigt...:( Men ska kanske hitta på nåt roligare att skriva om än vädret haha;) Jag lyckades låsa in mig själv i bagaget på bilen idag, det tyckte jag var bra gjort! Så satt där i typ 5 minuter innan pappa kom ut i garaget, men jag hade musik på så det gjorde inte så mycket:) Haha det är så typiskt mig!x)
Nej nu måste jag få nånting gjort känner jag, ha det gött!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0